Persbericht: EnergieGesprekken voor ondernemers

Ondernemers die willen werken aan het versnellen van de energietransitie kunnen zich aanmelden voor de workshopreeks ‘EnergieGesprekken’. In kleine groepjes en onder professionele begeleiding enthousiasmeren ondernemers elkaar in 4 gesprekken van 2 uur.

De ‘EnergieGesprekken’ is een gesubsidieerd initiatief dat ontwikkeld is door EnergieCollectief Utrechtse Bedrijven (ECUB), MKB-Nederland en KlimaatGesprekken. Het gezamenlijke doel is om in een korte tijd, lokale ondernemers via een workshopreeks te helpen bij het versnellen van de energietransitie op alle Nederlandse bedrijventerreinen.

Collectieve energiebesparing levert geld op

Tijdens de ‘EnergieGesprekken’ ontwikkelen alle deelnemers onder professionele begeleiding een eigen energie-actieplan. Men krijgt inzicht in financieel interessante energiemaatregelen. Men verhoogt het individuele kennisniveau over de verschillende energie-eisen en investeert in een sterk collectief en lokaal ondernemersnetwerk. Daarnaast leveren deze ondernemers ook nog een mooie en duurzame bijdrage aan de omgeving.

Interesse?

brochure EnergiegesprekkenBen je ondernemer en heb je interesse? In maart vinden een aantal introductiesessies plaats, waarvoor je je kunt aanmelden via www.wattjekuntbesparen.nl/energiegesprekken.

• Donderdag 4 maart 7.30-8.30
  • Dinsdag 9 maart 16.30-17.30
  • Donderdag 18 maart 19.30-20.30

De workshopreeks start op 29 april a.s. in de gemeente Stichtse Vecht en op bedrijventerrein de Wetering-Haarrijn. Afhankelijk van de coronamaatregelen vinden de gesprekken online plaats of bij een van de deelnemers in het bedrijf. Aanmelden kan via www.wattjekuntbesparen.nl/energiegesprekken

Brochure

Via www.wattjekuntbesparen.nl/energiegesprekken kun je ook gratis een korte flyer en een uitgebreide brochure over de EnergieGesprekken aanvragen.